Tijdens de rondreis, die ik maakte in de Verenigde Staten, hield ik een reisdagboek bij. De avonturen die ik mee maakte in Californië, Utah en Washington D.C deel ik met veel liefde met jullie 🌹😊.

20-05- Vandaag kon ik redelijk uitslapen, maar toch was ik vroeg wakker. Ik was de Nederlandse tijd nog gewend. Ik pakte al snel mijn telefoon om het thuisfront te berichten dat ik veilig was aangekomen in Los Angeles. Na het ontbijt pakten we de koffers weer in en vertrokken weer met onze 7 pers. auto naar Santa Barbara. Hier was een pier met een attractiepark en stonden veel mooie palmbomen. Na een innige knuffel met een palmboom, gingen we verder naar Santa Monica, dit was een heel nieuwe stad. Het had wel wat weg van Disneyland, maar het was er wel te rustig om als dat pretpark door te gaan.

21-05- Vanochtend was ik wederom vroeg wakker.
Na het ontbijt, wat minder uitgebreid was als gister, gingen we weer
op pad. Dit keer naar San Fransisco. Bij Monory stopten we om zeeleeuwen te spotten! Het was een heel bijzondere ervaring om deze prachtdieren in het wild te zien.

22-05- Vandaag vertrokken we naar de stad San Fransisco met behulp van de pond.
Vanaf het water zag de stad er heel mooi uit. Ook zagen we de gevangenis Alcatraz. Dit was erg indrukwekkend. In de stad liepen we stijl omhoog naar Lombart street. Dit is een zigzaggende straat. De auto’s moeten daar zigzaggend naar beneden. In de middag hebben we heerlijk geluncht bij een heerlijk restaurant Mermaid. Ik at wraps met verse zalm en heerlijke fries. Ik heb sinds ik hier ben nog niet zulke lekkere verse patat gegeten ! Geen enkel eten wat ik eerder at in deze vakantie kan er aan tippen! Na de lunch vervolgden we onze weg naar de Golden Brich en het park . Helaas was de weg te stijl, zodat we vermoeid raakten en het fysiek en door de afstand niet redden om daarheen te gaan.

We besloten terug te gaan, want de ferry was nog een uur wandelen.
We waren net op tijd om de pond te halen.
Het bezoek aan San Francisco was een schitterende ervaring om mee te maken. Het gene wat mij erg opviel was dat het er heel rustig, groen en schoon was.

[metaslider id=”843″]

Winkelmandje
  • No products in the cart.